Moje obrazy drukowane

Zwykły wpis

Zakupiłam obraz dla siebie

obraz drukowany serce z drzewa

Jakiś czas temu zamówiłam sobie obrazy drukowane przez internet. Miał to być prezent dla mojego męża z okazji rocznicy. Obraz wyszedł idealnie. Zamówiłam sobie nasze wspólne zdjęcie na cztero-elementowym obrazie. Musze przyznać szczerze że nie spodziewałam się aż tak dobrego efektu. Obraz wisi w centralnym pomieszczeniu w naszym domu. Jestem z niego bardzo zadowolona. Jak będę miała chwilkę czasu to zrobię mu zdjęcie i wam tutaj wrzucę. Polecam takie obrazy drukowane szczególnie jako prezent dla bliskiej wam osoby. Nie zawsze jest okazja, aby kupić coś takiego dla siebie. Nie często również myślimy o zakupie tego typu rzeczy do domu. Na szczęście, coraz częściej się zdarza, że kupujemy takie obrazy komuś na prezent. Z jednej strony jest to dobre, z innej nie. Łatwiej jest bowiem wybrać prezent dla kogoś aniżeli dla siebie.

Tysiące wzorów, przygniatają nas swoim ogromem. Niestety istnieje wtedy ryzyko, że nie trafimy z obrazem w gust obradowywanego. ale jak to się mówi, darowanemu koniu nie zagląda się w zęby. tak więc cieszmy się z tego co dostaliśmy. Mam zamiar kupić sobie jeszcze jeden obraz, tym razem proszę was o radę, pomóżcie mi znaleźć odpowiedni wzór. Proszę, piszcie w komentarzach, jakie wzory wam przypadły do gustu. Galeria dowolna, Szukajcie gdzie chcecie i podsyłajcie najlepsze, jakie znajdziecie. Dzięki!

Skomentuj

